Obserwatorzy

wtorek, 13 czerwca 2017

Nowości Kosmetyczne | BELL, INGLOT, WIBO, ZIAJA,

Dawno nie było zakupów bo dawno ich nie robiłam. Kilka rzeczy to dla mnie zupełna nowość. Powiedzcie czy coś miałyście. Jeśli macie ochotę też na zakupy ciuchowe albo do domu to piszcie.
Matowe pomadki z Bell w kwaśnych kolorach. Zapowiadają się dobrze. Zobaczymy jak sie będą trzymać.
Jaśniejszy kolor 01 i różowy 02.
Dużo słyszałam o mgiełce nawilżającej z inglota. Skusiłam się też na utrwalacz makijażu.
Miniaturki kupiłam na zbliżający się wyjazd. I nareszcie dorwałam skrab do ust pomarańczowy.
Zakupy w Lidlu. Mój ukochany płyn do demakijażu. I kilka rzeczy do kąpieli o cudnych zapachach.
Kosmwtyczka z pepko. Paletka do konkurowania z Wibo zobaczymy jak będzie wyglądała. I po raz kolejny krem z Ziaji.

Miłego dnia 
Maj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz