Tydzień W Zdjęciach |Styczeń #2

Bardzo szybko upłynął mi ten tydzień przez prace. W następnym tygodniu mam więcej wolnego więc się cieszę. Mam nadzieje ze w się spodoba i powiecie co wy robiliście.
Piękna przesyłka z Letter Bag. Worek i kosmetyczka na pewno w lato będą pięknie wyglądać.
Ostatnio mój ulubiony delikatny makijaż.
Piękne miejsce na zjedzenie obiadu z mamą.
Uwielbiam organizować czas i wszytko notować ręcznie.
Aktywne spędzanie czasu z rodziną.
Przepyszne musicie spróbować.
Nie wieżę że, aż tak szybko rosną mi włosy. 
Posprzątałam tez w tym tygodniu kosmetyki. Choć niedługo planuje kupić komodę i wtedy wam wszystko pokażę.
Miłego tygodnia :)
Maj

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ROZDANIE KOSMETYKÓW | Majowamaja 2017

Zakupy w drogerii DM | BALEA, ALVERDE, EOS

Tydzień W Zdjęciach |Styczeń#4