Projekt Denko | ALTERRA, BALEA, ZIAJA, WIBO

Dzisiaj mini recenzja kosmetyków, które ostatnio zużyłam. Jestem siebie dumna ze udaje mi się systematycznie wszytko zużywać. Powiedzcie czy coś miałyście.
•Szampon Alterra bardzo tani i dobry szampon. Nie obciąża ich ani nie plącze. Mam kolejne opakowanie w zapasie.5/5
•Szampon Alverde był okej ale nie powalił mnie. I zapach nie przypadł mi do gustu.3/5
•Szampon Joanna bardzo przyjemny do farbowanych włosów lub rozjaśnianych. Bardzo ładny połysk im nadaje.4/5
•Żel pod prysznic borówkowy zapach piękny i pienił sie bardzo dobrze.5/5
Szampon Balea był beznadziejny. Obciążał włosy i bardzo plątał.1/5
Odżywka Balea świetna można ja zostawić dłużej i bedzie jak maska. Bardzo miękkie są po niej włosy.5/5
Żel do twarzy podrażnił mnie i nie pienił się zbyt dobrze.1/5
Lakier do włosów bardzo wydajny i piękny zapach. Nie sklejał włosów.4/5
Suchy szampon mój ulubieniec, działa świetnie i zapach mega.5/5
Płyn do kąpieli dużo dawał piany ale pod koniec męczył mnie zapach.3/5
Galaretka Pilingujaca bardzo przyjemna i nie za mocna. Kupię po raz drugi.5/5
Maska drożdżowa włosy są piękne po niej i widać ze są gęstsze.4/5
Mask Perfekta przyjemna ale małe nawilżenie.4/5
Maska Bielenda bardzo nawilża i przyjemnie jej sie używa bo jest w płacie.5/5
Maska Garnier bardzo droga jak na maseczkę ale nawilża i łagodzi twarz.5/5
Podkład Catrice bardzo go lubię mam kolejne opakowanie. Matowe wykończenie, kryjący i nie wysusza skory.5/5
Maskara Wibo bardzo tania i dobra maskara. Wydłuża i podkręca rzesy przy czym się nie osypuje.5/5
zapach Clarins kobiecy mocny niespotykany. Warto powąchać.4/5

Miłego Dnia.
Maj

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ROZDANIE KOSMETYKÓW | Majowamaja 2017

Zakupy w drogerii DM | BALEA, ALVERDE, EOS

Tydzień W Zdjęciach |Styczeń#4