Nowości Kosmetyczne | KYLIE, MAC, HUDAbeauty, GR, DOVE

Chciałabym dzisiaj wam pokazać kilka nowości kosmetycznych.
Ostatnio spotkała mnie bardzo miła niespodzianka od mojej mamy. Zna mnie dostkonale i wie o czym marzyłam. Przeleciały dla mnie z bardzo daleka.
Paletka z HUDA beauty piękne kolory oraz limitowana paletka KYLIE już druga, którą mam.
Pomadka z MAC limitowana edycja. Kolor Free.
Dwa nowe odcienie z GR 13 i 16 piękne dzienne kolory. 
Z lovely tez nowy kolor numer 5 zakochana jestem w nim.
I na sam koniec cztery rzeczy z pielęgnaci włosów.
Była promocja w hebe każde za 14,99 wiec skusiłam się. Miałam je kiedyś i dobrze mi się sprawdzały.
I cos nowego szampon i maski do włosów z serii tej miałam juz kilka rzeczy. Pięknie pachną i nie obciążają mi włosów.
Powiedzcie jak coś mieliście. 
Maj 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ROZDANIE KOSMETYKÓW | Majowamaja 2017

Zakupy w drogerii DM | BALEA, ALVERDE, EOS

Tydzień W Zdjęciach |Styczeń#4