Projekt Denko | BALEA, ZIAJA, SEPHORA, CIEN, JOANNA, GARNIER

Ostatnio postanowiłam że wszystkie otwarte kosmetyki zużyje do końca. Żeby nic sie mie marnowało i moge cos kupić z czystym sumieniem.
•Płyn do kąpieli CIEN bardzo nawilżający, ładnie pachnący i dużo piany robił.
•Szampon BALEA bardzo przyjemny ale bez odżywki plątał włosy. 
•Żel pod prysznic BALEA uwielbiam je za cenę, wydajność i zapachy.
•Szampon do blond włosów ja go uwielbiam za połysk, który zostawia choć bardzo brudzi.
•Maska do włosów bardzo wydajna i za to bardzo wygładza.
•Płyn micelarny był okej ale dla wrażliwej skóry nie polecam.
•Tonik niestety nie przypadł mi do gusty za zapach.
•Żel do twarzy był bardzo delikatny jak dla mnie idealny na codzień.
•Dwufazowy płyn bardzo tłusty ale dobrze zmywa makijaż.
•Krem do rąk aloesowy bardzo delikatny i nie nawilżał zbyt dobrze.
•Piling pięknie pachnie i mocno ściera.
•Krem do rąk piękny zapach i idealny do torebki.
•Maseczka z Ziaji mój osobisty hit uwielbiam za nawilżenie i zapach.
•Maseczka Różana również dobrze nawilżająca i miła w stosowaniu bo jest w płacie.
•Maseczka na Noc starczyła mi na 3 razy i jest świetna jak na wyjazdy. Dobrze nawilża i skóra jest piękna po niej.


Powiedzcie czy coś miałyście.
Maj

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ROZDANIE KOSMETYKÓW | Majowamaja 2017

Zakupy w drogerii DM | BALEA, ALVERDE, EOS

Tydzień W Zdjęciach |Styczeń#4