Obserwatorzy

poniedziałek, 17 października 2016

Projekt Denko | Wrzesień 2016

Staram się bardzo do was pisać jak najczęściej, różnie mi to wychodzi. Wybaczcie ale dużo rzeczy mam zawsze na głowie. Ostatnio zużyłam kilka interesujących kosmetyków do włosów i nie tylko. Chce je wam pokazać i powiedzieć co o nich myśle.
•Szampon niebieski moja 3 czy 4 butelka bardzo dobrze dba o włosy farbowane i pięknie podbija kolor.
•Szampon do włosów blond był fajny ale pod koniec obciążył mi włosy.
•Kremowe żele do mycia bardzo przyjemne i pięknie pachną. Na promocji są w bardzo dobrych cenach.
•Odżywka do włosów bardzo słaba wygładza włosy i tylko tyle. Jest na dodatek bardzo gęsty i ciężko go wydostać z opakowania.
•Szampon bardzo przyjemny i nie obciąża włosów. I za taka cenę jest godny uwagi.
•Płyn micelarny mój ulubiony świetnie zmywa makijaż i nie podrażnia skóry.
•Żel do mycia ciała o zapachu morza. Bardzo lubię te żele za cenę i zapach.
•Maseczka nawilżająca bardzo miła w użyciu i twarz bardzo gładka. Kupię ponownie.
•Maseczka czarna ciężko się zmywa i lekko oczyszcza twarz. 
•Maseczka bardzo dobrze nawilżająca i najlepsza z tych trzech oraz nie podrażnia skóry.

Jestem ciekawa czy czegoś uzywałyście.
Maj

2 komentarze: