Obserwatorzy

poniedziałek, 5 września 2016

Projekt Denko | Sierpień 2016

Ostatnio staram się jak mogę żeby nic nie chomikować i zużywać wszystkie kosmetyki po koleji. Potem testować nowe. Najbardziej skupiam się na produktach, które słabo mi się sprawdzają.
Udało mi się wykończyć kilka kosmetyków kolorowych i do włosów. Jestem bardzo ciekawa jak wam idzie zużywanie.
ZIAJA ODŻYWKA DO WŁOSÓW - była bardzo przeciętna, wygładzała włosy i połowe z niej zużywam do golenia nóg. 3/10
ZIAJA KOZIE MLEKO - bardzo dobry balsam, pięknie pachnie i idealnie nawilża. 9/10
SZAMPON KERATIN - ogromna pojemność i był słaby. Płatał bardzo włosy. 5/10
ISANA ZMYWACZ - długo u mnie leżał bo od 2 miesciecy noszę i sama sobie robię hybrydę.10/10
ISAE DEZODORANT - przyjemny zapach i spełniał swoje zadanie 8/10
MARION PŁYN DO WŁOSÓW - miał za zadanie chronić włosy przed ciepłem. Był nawet niezły i bardzo wydajny.7/10
ISANA PILING- zapach przepiękny i bardzo mocny.10/10
ZIAJA KREM DO TWARZY - kocham go za nawilżenie i to jest moje 3 opakowanie. 10/10
BELL PUDER - idealnie matowi buzie i nie widać go. Niestety opakowanie pękło mi po 4 dniach. 9/10
BOURJOIS PODKŁAD - bardzo go lubię bo idealnie kryje i nie wysusza. Wydajny i przyjemny w użyciu. 9/10
MISS SPORTY KOREKTOR - nie krył na dobrze i ciemniak na skórze. 3/10
BALEA - bardzo nawilżająca i kojąca do tego. 10/10 
ZIAJA - nie widziałam wielkich efektów ale skóra była bardzo przyjemna. 7/10
BABYDREAM - obowiązkowo zawsze mam mokre chusteczki. Bardzo fajne opakowanie. 10/10

Powiedzcie czy cos miałyście.
Maj

2 komentarze: