Nowości Kosmetyczne | BELL, INGLOT, JOANNA, W7

Dziś nowości kosmetyczne dużo pielęgnacji ale wszystko bede testować i mówić jak się sprawdzają. Jest coraz zimniej więc jest tu dużo nawilżających kosmetyków.
Nowy krem do twarzy z Sylveco. Jest bardzo gesty i ma ziołowy zapach ale zobaczymy czy się sprawdzi. Ok.15 zł. 
Również w aptece kupiłam pastę cynkową na niedoskonałości. Ok.3 zł.
Patyczki z Cleanic do poprawki makijażu. Ok.5 zł.
Alantan kupiłam po raz kolejny bo to idealny krem pod makijaż jak i do całego ciała. Ok.7 zł. 
PIling z biedronki o zapachu brzoskwiń bede testować. 6 zł 
Tak że w biedronce za 7 zł kupiłam plastry na nos. Nigdy czegoś takiego nie miałam.
Dwie maseczki czarne z Bielendy, oczyszczające. Ok.3 zł 
Szampon z Joanny fioletowy. Tego jeszcze nie miałam.ok 8 zł 
Kolorowki jest tutaj mniej ale również ciekawe jak się sprawdzą. 
Matowa pomadka z GR w odcieniu 03. 19 zł 
Pomadą do brwi z Inglota. Używałam kilka razy i się już zakochałam. 36 zł
I po raz kolorowy puder z BELL 10 zł 
Podkłady jeden z BELL w odcieni 02 nigdy go nie miałam. O drugim sie naczytałam bardzo dużo. 19 zł 
I na koniec gąbeczki do korektora za 7 zł.
Na koniec mały prezent, który ostatnio dostałam i bardzo za niego dziękuje. Napewno bede testować. 

Powiedzcie czy coś miałyście.
Maj

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ROZDANIE KOSMETYKÓW | Majowamaja 2017

Zakupy w drogerii DM | BALEA, ALVERDE, EOS

Tydzień W Zdjęciach |Styczeń#4