Tydzień W Zdjęciach | Sierpień #3

Moja ukochana seria postów z wspomnieniami i inspiracjami danego tygodnia. Tydzień był szalony bo praca,praca i jeszcze raz praca. Ale i tak zrobiłam bardzo dużo zdjeć.Trochę inspiracji u kosmetyczki.
 Ukochane buty ostatnich miesięcy , wygodne i pasują do wszystkiego.
Włosy po niebieskim szamponie. Jaśniejsze i lekko szare.
Zdjęcie z przed dwóch lat. Naturalne włosy i kiedyś bardzo ich nie lubiłam. Z czasem zmieniłam zdanie.
 Idealne na gorący dzień. Cytryna + Mięta = Idealnie.
       Udało mi się wygrać. Odrazy lepszy dzień.
Najlepsze spodnie na cały dzień chodzenia.
Lawenda piękny zapach. Piękne wnętrze.
Moje dwie nowe kosmetyczki na wyjazd. Jadę już za 2 dni wiec bedzie dużo zdjeć.
Życzę wam miłego weekendu.
Maj

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ROZDANIE KOSMETYKÓW | Majowamaja 2017

Zakupy w drogerii DM | BALEA, ALVERDE, EOS

Tydzień W Zdjęciach |Styczeń#4