Nowości kosmetyczne | ZIAJA, MARION, TOŁPA, PERFECTA

Ostatnio kupiłam bardzo dużo produktów do włosów. Dbam o nie jak mogę bo za miesiąc idę do fryzjera. Wiec je zapuszczam. I kilka innych rzeczy na wyjazd i do przetestowania. Żadnego z nich jeszcze nie używałam ale nie długo bedzie dużo recenzji. 
Wszystko kupiłam z polecenia od koleżanek lub od was. Jestem bardzo ciekawa płukanki.
Szampon fioletowy Joanna -6 zł 
Płukanka srebna do włosów -7 zł 
Płyn micelarny- 5 zł ( Biedronka )
Ziaja ukochana moja firma i swietnie się u mnie sprawdza. Serum jest dla mnie zupełna nowością i zosbaczymy czy bedzie dobrze nawilżał.
Krem do twarzy na noc z Ziaji- 10 zł 
Krem wybielający z Ziaji -14 zł (Apteka)
Serum do twarzy z Marionu -5 zł (Biedronka )
Nie miałam nigdy żadnego produktu z Tołpy. Czytałam opinie i ten krem miał bardzo dobre.
Krem do twarzy nawilżający z Tołpy-12 zł (Biedronka)
Dwufazowy płyn do demakijażu z Ziaji-9 zł 
Nie lubię piligow bardzo mocnych ale ten jest w formie musu i mnie skusił.
Maska do włosów drożdżowa - 18 zł 
Pliling poziomkowy z Perfecty- 10 zł (Biedronka)
Powiedzcie czy coś miałyście.
Maj

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ROZDANIE KOSMETYKÓW | Majowamaja 2017

Zakupy w drogerii DM | BALEA, ALVERDE, EOS

Tydzień W Zdjęciach |Styczeń#4