5 Perełek | VIBO, GOLDEN ROSE, ESSENCE, LOVELY

Ostatnio mówiłam wam, że bedzie się pojawać seria wpisów o 5 kultowych prostukach albo inaczej ulubieńcach. Dziś tylko produkty do ust i konkretne kolory. Wszystkie są w podobnej kolorystyce jasno różowe. Nie chodzę w mocnych kolorach bo złe się w nich czuje. Wszystkie produkty są o wykończeniu matowym czyli takim jakim ja lubię najbardziej.
GR(golden rose)nr.10 - bardzo nietypowy kolor fioletowo-różowo-szary ale na ustach wyglad pięknie. Trwała i nakładanie bardzo dobra. Cena 20 zł.
Lovely nr.1- typowy kolor na dzień lekka i aplikator w nim jest świetny. Za mała cenę warto ją mieć. Cena to 10 zł.
Wibo nr.1- mocniejszy kolor i świetny do klasycznego makijażu. Jedyne co to wysusza mi usta ale z dobrym balsamem. Polecam. Cena 10 zł.
GR(golden rose) nr.18 - bardzo mi się podoba to że jest w kredce bo przez to wygodnie mi się nią maluje. Jest mniej trwałe niż poprzednie ale wybaczam mu za piękny nudziakowy kolor. Cena 20 zł.
Essence nr.06 - piękny dzienny kolor. Trwała ale zapach kawowy mi się nie podoba. Dobrze że szybko się ulatnia. Cena 10 zł.
Wszystkie kolory są piękne. 
Powiedzcie jakie matowe pomadki polecacie i czy miałyście jakoś z tych.
Maj

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ROZDANIE KOSMETYKÓW | Majowamaja 2017

Zakupy w drogerii DM | BALEA, ALVERDE, EOS

Tydzień W Zdjęciach |Styczeń#4