Obserwatorzy

środa, 27 lipca 2016

Zakupy w drogerii DM | BALEA, ALVERDE, EOS

Byłam na Słowacji i przy okazji wstąpiłam do drogerii DM. Miałam już kiedyś kosmetyki z firm Balea i Alverde. Świetnie  się u mnie sprawdziły. Głownie chciałam kupić żele pod prysznic i produkty do włosów. Kilka kosmetyków leci do moich znajomych i rodzinny.
Żele pod prysznic- pięknie pachną i są nie drogie. Mam zapachy kokos z wanilią,  mango, marakuja i kilka innych. 
Skusiłem się na dwie serie do włosów farbowanych i hibiskus z granatem. Jestem ich bardzo ciekawa.
Duży żel pod prysznic, mydło do rak oraz dezodorant. Jedyne co mogę narazie powiedzieć to że wszystko ślicznie pachnie.
Alverde-kupiłam z waszego polecenia szampon i odżywkę z awokado. Czytałam również dużo dobrego o olejku z dziękuje róży. I przy samej kasie dorwała taki mały szampon idealny na wyjazdy.
Również przy kasie znalazłam małe kremy do rąk i żel do mycia twarzy. Eos nie muszę dużo mowić bo wszyscy go polecają.
Dwie rzeczy z kolorówki: żel do brwi o podkład. Wszystko w najjaśniejszych odcieniach.
Ostatnie rzeczy to przypadkowe takie jak dezodorant , mgiełka do ciała czy pomadka do ust.
Jestem ciekawa czy używaliście któryś kosmetyków i co polecacie z drogerii DM ? 
Maj

2 komentarze: