Największa Miłość

Kiedy 5 lat temu, ktoś by się mnie spytał jakie jest moje marzenie. Odpowiedziałabym najbardziej banalnie jak się da "wyjazd w ciepłe kraje " czy "wymarzone studia". 
Z biegiem czasu kiedy ukończyłam 17 rok życia postanowiłam zrobić prawo jazdy. Na początku myślałam , że będzie to coś potrzebnego w moim życiu. Potem zdałam sobie sprawę że spełniam swoje ukryte marzenie.
Kiedy skończyłam teorie i przyszedł czas na moje pierwsze jazdy. To bardzo się stresowałam bo nigdy wcześniej nie miałam odczynienia z samochodem.
Zdałam prawo jazdy 14 stycznia dzień przed studniówką. Mija już pół roku jak jeżdżę i wiem że nie żałuje swojej decyzji.
To jakie mi szczęście daje jazda to nie uwierzycie. Polecam każdemu bo ja się zakochałam. 
Piękne widoki i kilometry, które pokonuje coś niesamowitego. Pasje są różne i przychodzą z czasem.
Dziś trochę inaczej ale opowiedzcie mi co jest waszą pasją?
Będzie niedługo więcej wpisów tego typu. 
Maj

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ROZDANIE KOSMETYKÓW | Majowamaja 2017

Zakupy w drogerii DM | BALEA, ALVERDE, EOS

Tydzień W Zdjęciach |Styczeń#4