Obserwatorzy

sobota, 23 lipca 2016

5 Perełek | BELL, LOVELY, GOLDEN ROSE

Opowiem wam dzisiaj o 5 kosmetykach, które pokochałam. Są to moje perełki i używam ich na codzień.
Zaczniemy od podkładu:
Dorwałem go przypadkiem w biedronce jak byłam nad morzem, kiedy mój podkład się skończył. Krycie i wykończenie tego podkładu mnie oczarowało. Nie jest za ciężki na twarzy i nadaje się do suchej skóry. Koszt to 12 zł.
Lekki puder o jedwabistym wykończeniu. Wydajny i niedrogi. Sama przyjemność z jego używania. 10zł
Pędzel do różu. Chce bardziej pochwalić markę bo mam już od nich 3 pędzelki i wszystkie są świetne. Nie wypada włosiem i przyjemnie się nimi pracuje. 30 zł na promocji.
Idealny kolor do moich brwi i mała szczoteczka, która pomaga w aplikacji. Bardzo wydajny produkt i utrzymuje sie bardzo długo. Koszt 10 zł
Matowe kredki do ust. Sądzę , ze dużo nie muszę o nich mówić bo każdy je zna.
Moje dwa ulubione kolory:
Długo sie utrzymują i nie wysuszają ust.koszt 19 zł.
Powiedzcie czy czegoś używaliście oraz co polecacie ;)
Maj

2 komentarze:

  1. Ciekawi mnie podkład :) Kredki do ust znam, od niedawna mam 8 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest nie drogi polecam i fajne kolory ;)

      Usuń