Zakupy Ciuchowe

Dziś zakupy ciuchowo-butowe.Chce wam je pokazać na sobie. Może coś wam się spodoba.
BLUZA- kupiłam ją w sh za 7 zł. Granatowa , miękka i mam rozmiar M
CHUSTKA- sinsay ok.40 zł jest bardzo długa i pasuje do wszystkiego.
SWETER- sh ok.3-4 zł jest bardzo ciennki. I oczywiście czarny- mój ulubiony kolor.
BUTY- Super Stary Adidas dostałam w prezencie. I bardzo bardzo je polubiłam.
CZAPKA-adidas zwykła czarna, również pasuje do każdego stroju. (39,90zł)
KURTKA-Bersha , długo za mna chodziła ale wkońcu po nią wróciłam. Bardzo jestem z niej zadowolona. Kosztowała (139 zł)
BUTY- conversy całe czarne. Uwielbiam conversy i mam w swojej kolekcji z 6 par. Wiem , że na długo mi posłużą. Na promocji (200 zł) 
 
Powiedzcie co wy ostatnio kupiłyście.
Buźki 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ROZDANIE KOSMETYKÓW | Majowamaja 2017

Zakupy w drogerii DM | BALEA, ALVERDE, EOS

Tydzień W Zdjęciach |Styczeń#4