Luty w zdjęciach

Luty zleciał mi bardzo bardzo szybko , ale czym bliżej jestem matury. To wydaje mi sie ze miesiace maja po kilka dni. Wieczność czasu właśnie na tym poświęciłam czas. Książki i zadania przytłaczają ale trzeba być dobrej mysli. 
2 tygodnie ferii poświęciłam pracy ale miałam rownież chwile dla sb i dla moich najlepszych przyjaciółek.
Bo takich trzech co nas dwie to nie ma ani jednej.
Czekam aż bedzie coraz ciepej zebym nie musiała sie ubierać na cebulkę. 
Ostatnie ujęcia w moim ukochanym sklepie czyli IKEA. 
Zycze wam miłego tygodnia:)
Maj

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ROZDANIE KOSMETYKÓW | Majowamaja 2017

Zakupy w drogerii DM | BALEA, ALVERDE, EOS

Tydzień W Zdjęciach |Styczeń#4