Projekt denko - styczeń

Dziś post o kosmetykach , które zużyłam w tym miesiącu. 
•Maska do włosów Kallos bardzo ją polibiłam , wydajna i włosy są po niej gładki i miękkie. Zapach również przyjemny 10/10
•Szampon Balea nie polecam bo bardzo obciąża włosy i są po nim suche.1/10
•Szampon Joanna bardzo lekki ale zapach jest bardzo intensywny. 4/10
•Szampon Babydream kocham kocham uzywam go od czasu do czasu. 9/10
•Żel pod prysznic Balea zapach ananasa i kokosu. Swietnie sie pieni i zapach sie długo utrzymuje. 8/10
•Dezodorant Isana zapach fajny ale bez szału. 6/10
•Płyn do demakijażu Rival de loop dobrze zamyka nawet mocny makijaż. Szkoda ze jest w tak małej pojemności. 8/10
•Płyn do demakijażu Balea Trovhe szczypał w oczy. Bardzo dobrze zmywał i nie jest dostanę w Polsce niestety.6/10
•Maseczki Perfecta obydwie bardzo dobre nawilżają twarz i zapach bomba. Nie podrażniają. 10/10
•Krem do twarzy Ziaja nawilża bardzo, świetny pod makijaż. Kupiłam następne opakowanie bo skóra wygląda zdrowo. 10+/10
•Balsam do ust Ziaja zapach jedynie mi sie podobał bo nie nawilżał zbytnio.5/10
•Podkład Under Twenty nawilżający i dopasowywuje się do koloru skóry. 10/10
•Puder Wibo kolorek 2 lekki , nie widoczny na twarzy i kupie ponownie.10/10

Powiedzcie jak coś miałyście :) 
Maj

Komentarze

  1. Ja jestem wierna płynu micelarnemu z biedronki, jak dla mnie nr1 :) mam pytanie :D nie tęsknisz za Nagrywaniem na Youtube? Bardzo tęsknię za twoimi filmikami, i jak ze slicznym głosem, teraz Youtube się zmienił niestety ale czy byłby chociaż promyk nadziei żebyś wróciła ? Nawet bez twarzy :* pozdrawiam cieplutko i czekam na kolejne posty ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetestuje płyn na pewno bo jestem ciekawa :) szczerze mówiąc myślałam nad tym i moze w najbliższej przyszlosci coś się pojawi. Moze jakies vlogi ;) jestes kochana

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ROZDANIE KOSMETYKÓW | Majowamaja 2017

Zakupy w drogerii DM | BALEA, ALVERDE, EOS

Tydzień W Zdjęciach |Styczeń#4