Nowości kosmetyczne

Cześć , zaczoł się grudzień i wraz z tym w sklepach pojawiły się zestawy kosmetyków w dobrych cenach. 
Pierwsze co upolowałam w Lidlu za 16,99 to zestaw z ziaji. Krem do rak , balsam oraz żel do mycia. Wszytko pięknie pachnie.
A drugi w Cefrurze z nike dezodorant oraz woda perfumowana. Wszytko w delikatnym zapachu. Idealnie do torebki czy na siłownie. Cena to 21,99 zł jeśli dobrze pamietam.
Z ziaji kupiłam po raz drugi krem do twarzy z seri "liście manuka" bardzo go polubiłam. Koszt to 10 zł.
Maseczki ostatnio u mnie górują , z ziaji uwielbiam i zawsze mam kilka u siebie w łazience. Koszt to 1,29. Z Perfecty testuje bo nigdy ich nie miałam. Koszt podobny do ziaji. Powiedzcie jeśli znacie jakieś fajne nawilżające maseczki.
Ostatnie to małe zamówienie z oriflame. Polubiłam ich masełka do ust to już drugi jaki mam. Zapach różany , moje usta go kochają. Koszt to ok.6-7 zł na promocji.
I gąbki do makijażu za niecałe 3 zł.
Powiedzcie jak coś używaliście ;)
Maj


Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękujemy za miłe opinie :)
      Zapraszamy do sklepu internetowego ZIAJA , gdzie znajdą Panie cały asortyment serii Ziaja i Ziaja PRO. Pozdrawiamy serdecznie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ROZDANIE KOSMETYKÓW | Majowamaja 2017

Zakupy w drogerii DM | BALEA, ALVERDE, EOS

Tydzień W Zdjęciach |Styczeń#4