Listopad w zdjęciach

Hej piękne jak wiecie grudzień już mamy więc pora na przegląd co się działo w poprzednim miesiącu u mnie.
Miesiąc zaczęty elegancko.
O sporcie nie można zapomnieć i wyposażyć się trzeba w dobre obuwie. 
Z moimi najlepszymi śniadanie to coś w spaniałego.:*
Byłam w pałacu kultury na targach czekolady. Tyle dobroci w jednym miejscu coś wspaniałego.
Najlepsze babeczki <3
Zapuszczam paznokcie pod hybryda paznokcie do studniówki.
Najlepsza mama nawet w pracy Cię odwiedzi i przyniesie coś dobrego.
Na koniec z moją kochana Migotką.
Mam nadzieje ze grudzień bedzie jeszcze lepszy bo za 15 dni już mam wolne więc bedzie dużo postów. Napiszcie co byście chcieli zobaczyć.
Życzę wam miłego miesiąca.
Maj

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ROZDANIE KOSMETYKÓW | Majowamaja 2017

Zakupy w drogerii DM | BALEA, ALVERDE, EOS

Tydzień W Zdjęciach |Styczeń#4