Nowości Kosmetyczne u MajowejMaji

Jak mówiłam w ostatnim poście że pokażę wam moje ostatnie zakupy. Kolorówki też kupiłam bo kilka rzeczy mi się pokończyło. Ostatnio szukam idelnego zestawu do pielęgnacji moich włosów. 
Ostatnio znalazłam promocje w Rossmannie na szampon i odzywkę z dove . (19,90 zł za sztukę)

 Biedronka ostatnio bardzo mnie zaskakuje odżywka w spreju (6,99 zł)
Pięknie pachnie i zobaczymy jak będzie dalej.
 To co zawsze kupuje jak jest w Biedronce za całe 3 zł mega się opłaca i płatki są przyjemne.
  Nigdy wcześniej nie widziałam tego kremu ale zapach i cena mnie przekonały żeby wypróbować.(5,90 zł )
Teraz kolorówka czyli to co tygryski lubią najbardziej.Wróciłam do niego bo bardzo dobrze pogrubia moje rzęsy.( 9 zł)
Dość dla mnie dziwne że w takim szybkim czasie kupiłam aż dwa eyelinery. Na razie nie mam zdania o żadnym. miss sporty (9 zł ) Rimmel na promocji (19 ,90 zł)
Jeśli je mieliście powiedzcie mi jak u was się sprawuje. Jakoś nie są takie czarne jak na samym początku.
Na górze miss sport na dole Rimmel.
Zakochałam się w kolorze i trwałości w tej konturówce.Kupie na pewno jeszcze inne kolory. (6 zł)
Słyszłam dużo o tym podkładzie więc postanowiłam przetestować. Kolor bardzo naturalny i kryjący.( 19 zł)
Życzę wam miłego dnia i do następnego <3
Pozdrawiam Maj

Komentarze

  1. Cześć ;) Mam te same dwa eyeliner'y. W sumie sprawują się dobrze, ale ten z miss sporty ma bardziej intensywny kolor, natomiast ten z rimmel ma super końcowkę. Ogólnie polecam ;)
    zapraszam na mojego bloga mywayofjoy.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ROZDANIE KOSMETYKÓW | Majowamaja 2017

Zakupy w drogerii DM | BALEA, ALVERDE, EOS

Tydzień W Zdjęciach |Styczeń#4