Styczeń w Zdjęciach

Aloha
Pierwszy miesiąc nowego roku był dość udany, mam już sprawny aparat. Dużo pomysłów na nowe posty. Też w tym miesiącu miałam ferie , które niestety się skończyły. Natomiast spędziłam je bardzo aktywnie na siłowni i na bieganiu.
 Przepiękna torebka na prezenty. Dobrze że w tym roku zaczynają się osiemnastki w moim roczniku.
Księżniczkowy Kubek idealny dla mnie bo pije nałogowo herbatę. Jeszcze znaleziony na promocji w home&you za ok.10 zł.
Powiem wam jak skończę ją czytać jak na razie mi się podoba. w ferie miałam czas na czytanie więc nadrabiałam zaległości.
Jak mówiłam herbata to podstawa , a jeszcze z połączeniem granatu -> idealnie.
Trochę mnie przed szkołą.
Cudowne miejsce Manufaktura Cukierków. Od czasu do czasu można sobie pozwolić.
Wracamy do dzieciństwa , nie jadłam ich z 4 lata. Smak ten sam.
Słońce najlepsze co może być.
Kto lubi łyżwy pisze w komentarzu , niestety jeździłam tylko raz w tym roku bo zabrakło mi czasu. Może uda mi się jeszcze wybrać na lodowisko.
 Niezwykła Jaśminowa herbata z biedronki. Wygląda lepiej niż smakuje ale byłam bardzo jej ciekawa.
 Mam nadzieje że spędziłyście miło ten miesiąc powiedzcie co robiłyście . :)
Maja

Komentarze

  1. Świetne fotki, ślicznie wyglądasz ;)
    zaobserwowałam ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super foty, świetny blog:)
    Zaobserwowałam :) Zapraszam do siebie :)
    http://the-melody-of-the-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. It’s such a great post! Awesome! I like your style of writing and your photos!
    I know how much time it requires to keep updating your blog, but don’t stop doing it!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ROZDANIE KOSMETYKÓW | Majowamaja 2017

Zakupy w drogerii DM | BALEA, ALVERDE, EOS

Tydzień W Zdjęciach |Styczeń#4