Obserwatorzy

niedziela, 11 stycznia 2015

Nowości Kosmetyczne

Witajcie :)
Udaje mi się ostatnio trochę nadrabiać w pisaniu postów , chodź nie mam aparatu. Ostatnio jak widzieliście w projekcie denko zużyłam dość dużo kosmetyków. Kupiłam niewiele ponieważ mam dużo zapasów np.balsamów , kremów do rąk. Zależało mi na produktach do włosów bo szukam idealnej pielęgnacji do moich włosów.
Jak wam mówiłam kupiłam z Alterry maskę do włosów i chyba zdecyduje się na szampon. Powiedzcie jeśli miałyście.Zapach piękny i sadzę że będzie wydajna.(ok.7-8 zł)
Szampony dla dzieci lubię bo oczyszczają moje włosy i ich nie odciążają. Oczywiście nie używam ich codziennie.(3 zł)
Ziaje kocham i ciesze się ze mam sklep zieji obok siebie. Szampon już kiedyś miałam i byłam zadowolona.(6 zł) Tak samo jak odzywkę w spreju tylko ostatnio nie mogłam jej użyć do końca bo mi się wylała w podróży. (10 zł)
Teraz postawiłam na żel z ziaji , do suchej skóry. Bardzo mi się spodobała konsystencja i duża butla z pompką. (9 zł) Jak kiedyś wspominałam jestem alergikiem i przez to mam mega sucha skórę więc wybrałam również emulsje natłuszczającą do ciała. Szybko się wchłania wiec jestem na razie zadowolona.(14 zł )
Biedronka górą! Chyba każdy używał płynu micelarnego wiec nie będę się rozgadywać bo ja go lubię do całej twarzy i do lekkiego makijażu.(5 zł) Znalazłam również chusteczki do demakijażu mogą się przydać na wyjazd czy po treningu.(3 zł)
Również znalazłam w Biedronce takie duże płatki. Ja je używam do demakijażu oraz do zmywania paznokci.(ok.4 zł)
Jedyna kolorówka którą kupiłam to podkład w odcieniu 002. Podoba mi się opakowanie oraz idealny kolor.(15 zł)

Powiedzcie jeżeli coś używałyście.Mam też pytanie jakie chcecie posty ?
Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia.
Maja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz