Obserwatorzy

wtorek, 30 grudnia 2014

Projetk Denko Ostatnie w 2014 roku

Ostatnie dzień starego roku i mam nadzieje że nowy rok będzie jeszcze lepszy niż ten. Chciała bym życzyć wam wspaniałego roku , żebyście spełniali swoje marzenia i dużo zdrowia bo ono jest najważniejsze.
Zużyłam nawet dużo kosmetyków więc jestem zadowolona.
1.Odżywka do włosów o pięknym zapachu i świetnym działaniu. Wygładza włosy i wyglądają na odżywione. Co mi się najbardziej podoba to że układają się lepiej.Teraz kupiłam maskę z tej serii i zobaczę co lepiej się u mnie sprawdza.5/5
2.Zużyłam 3 opakowania tego szamponu i sprawdza się dobrze.Nie obciąża i nie przetłuszcza włosów. Miękkie i ładnie pachnie.4/5
3.Bardzo dobra maska do używania co 3 dzień.Włosy są tak przyjemne w dotyku , a zarazem nie obciąża ich.4+/5
4.Tak bardzo żałuje że nie ma tego szamponu w dużej pojemności bo moje włosy je polubiły bo wyglądają na naturalnie odżywione.Polecam spróbować.5/5
5.Jedyne co lubię w tej pomadce to zapach i to jaką ma konsystencję. Niestety nie nawilża bardzo , nadaje się na lato czy pod szminkę. 3/5
6.Odsyłam do recenzji tego podkładu.Ogólnie bardzo mało kryjący i lekki.3/5
7.Niestety nie mogłam wykorzystać oliwki do końca bo jest wydajna a data ważności się skończyła.Była bardzo dobra i dobrze nawilżała.4/5
8.Maski są najlepsze i nie używam żadnych innych.5/5
9.Dobry płyn micelarny ale nie zmywa do końca makijażu.Nie podrażnia i nie wysusza skóry.4/5
10.Bardzo dobry płyn , dobrze zmywa makijaż oczu i jest bardzo wydajny.Koszt też nie jest duży za tak duże opakowanie.5/5
11.Zmywa makijż ale zostawia okropną tłustą powłokę.Mam wrażenie że trochę wysusza okolice oczu.2/5
12.Najlepszy płyn , dobrze usuwa makijaż. Bardzo mi smutno że nie ma go w Polsce i opakowanie jes takie małe.5+/5
13.Krem nie nawilża na zimne dni.Wydaje mi się że za taką cenę mogła bym się spodziewać czegoś więcej.Jest wydajny.4/5
14.Jeden z moich ulubieńców i mam kolejne opakowania.Bardzo dobrze nawilża i jest dostępny , w każdej aptece za około 10 zł. 5/5
15.Ogólnie podoba mi się konsystencja i to ze się szybko wchłania.4/5
16.Zapraszam na recenzje tego produktu jest godne uwagi bo bardzo dobrze nawilża.5/5
17.Tak samo jak płyn do demakijażu ta ten żel mnie oczarował to jak on pachnie.Jak się pieni.5/5
18.Pomaga golić nogi ale bez szału.Zapach jest ładny.3/5
19.Nie podoba mi się zapach i też nie podobał mi się tak bardzo.2/5
20.Nie używam dużej ilości pilingów ale ten mi się spodobał.Nie podrażnia skóry i jest bardzo wydajny.4/5
21.Kobiecy zapach ale forma psikania tym jest średnie.4/5
22 i 23.Lubie mgiełki bo nadają się na ciepłe dni do ciała, do odświeżenia pokoju również.4/5
24.Średni zmywacz , nie ściera idealnie paznokci i wysusza skórki.1/5
25.Śliczny miętowy kolor i utrzymuje się nawet dobrze.4/5
26.Była recenzja tego produktu i jedyne co mi przeszkadza że nie jest idealnie czarny oraz po całym dnu się ściera.3/5
27.Tusz naprawdę dobry wydłuża i pogrubia rzęsy.Niestety jest bardzo drogi i efekt podobny mogę uzyskać innym tuszem.4/5
28.Korektor nie jest dość dobrze kryjący.Do rozświetlenia okolic oczu się nadaje.3/5
29.Jeden z lepszych eyelinerów nie ściera się i oko wygląda ślicznie. Szkoda , że nie ma innego aplikatora.5/5

Kochani to już wszystko , jak czegoś używałyście powiedzcie swoje zdanie. 
Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Great Post. Lovely Blog. I am really loving your blog.
    Happy New Year, dear!
    I am following your blog. Hope you will follow back. xxx Keep in touch
    BeautyDrugs new blog post click & comment

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście używałam niektórych kosmetyków z Twojego dzisiejszego postu. Szczególnie jestem zadowolona z eyelinera :) Bardzoo go sobie chwalę.
    Pozdrawiam,
    http://stylevitaemeae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń