Nowości , Zakupy i Prezenty :)

Hej kochane :*
Skończyłam wiele produktów i ukarze się projekt denko ale jeszcze dokończyłam kilka opakowań i
 będzie pewnie po tym wpisie ;)
Kilka rzeczy już są u mnie od miesiąca a nawet dłużej ale nie miałam okazji ich wam pokazać :*
 Jak wiece jestem alergikiem a już dawno chciałam wypróbować oliwki bo byłam ciekawa efektu :)
Żel kupiony przy okazji :)
 Jak się pozbyłam lakierów to trzy dostałam i jeden kupiłam :)
Nolia prezent różowe neo(aparat nie pokazuje)
Bell róż-37
Bell czerwony-33
H&M brokat-Pink blinig blinig
Chciałam przetestować były nie drogie :)
Byłam ciekawa tego zmywacza ok.7 zł
Szampon ok.10 zł dwa opakowania
Darmowa próbka 10 g
Bransoletki każda po 6 zł bardzo delikatne i prześliczne na wiosnę :)
 Allegro Cubus rozmiar M ok.10 zł z przesyłką :)
 Cena:79,99 zł
 Cena:79,99 zł
Bez firmowa 25 zł już na lato :)
Pozdrawiam :*
Maja <3

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ROZDANIE KOSMETYKÓW | Majowamaja 2017

Zakupy w drogerii DM | BALEA, ALVERDE, EOS

Tydzień W Zdjęciach |Styczeń#4